POMOĆ U PLASIRANJU CROCKATILA
2008 godine krenula je provedba ideje Crocktail.Cilj je bio napraviti koktel sa autentičnim hrvatskim sastojcima i kroz njega ostvariti potrošnju hrvatskih resursa.
Koktel koji je stvoren u potpunosti predstavlja okuse i čari Hrvatske.
Kroz nekoliko godina napravljeno je jako puno na samom koktelu kao i njegovoj startnoj promociji.
Kao i svaki projekt tako i ovaj zahtjeva finacijska ulaganja kako bi nastavio svoj život.
Nažalost kroz godine rada i ulaganja ovaj projekt još uvijek nije prepoznat kao projekt koji bi mogao pokrenuti neke od kotačića hrvatskog gospodrstva.
Povodom nerazumijevanja projekta pod imenom Crocktail napravio sam malu studiju potencijalnih količina resursa koji bi se trošili.
CROCKTAIL I EKONOMIJA
Naime kako u Hrvatskoj prevladava potrošnja uvozne robe tržište koktela nije nimalo različito.
Uzmimo za primjer MOJITO trenutno najprodavaniji koktel.
Radi se od ruma, mente i šećera od šećerne trske.
Rum se isto kao i šećer prozivodi od šećerne trske.
U prevedenom svaki Mojito koji se proda u Hrvatskoj jača industriju šećerne trske i stranu prozivodnju pića odnosno njen uvoz.
Crocktail sa druge strane radi se od Maraschina koji se prozivodi od višnje Maraske (sorta višnje) koja se može uzgojiti jedino na teritoriju od Karlobaga do Makarske. Dekorira se sa arancinima ili smokvenjakom koji su autohtoni otočni proizvodi. Uz sve navedeno Crocktail ima nekoliko razvijenih varijacija te u svakoj od njih koristi drugačije sastojke kao što su: neretvanske mandarine, slavonske dunje itd...
Mali osvrt na brojke...
Kada bi 4 000 000 Hrvata samo probalo Crocktail bilo bi potrebno:
80 tona Maraska višnje za izradu Maraschina, što znači oko 200 000 boca Maraschina. Cca 20 tona Maraska višnje i oko 35 tona smokvenjaka ili arancina za dekoriranje Crocktaila.
Usudite se zamisliti koje bi to brojke bile kada bi svaki turist u Hrvatskoj pio Crocktail a ne MOJITO...
Zašto živjeti u povijesti kada bi je i sami mogli stvarati...
marin.nekic@crocktail.hr